Home -> Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Vragen? Kijk voor dat u de telefoon oppakt en belt de onderstaande oplossingen eens door?

Moet ik mij registreren als ik wil boeken?
Ja. Registreren, ofwel een account aanmaken, is noodzakelijk om te kunnen inloggen.
Je moet inloggen om een boeking te kunnen doen, maar geeft je ook voordelen als een nieuwsbriefabbonnement, speciale aanbiedingen en jij krijgt jouw eigen webruimte op onze site!


Hoe moet ik een account aanmaken?
Om u van dienst te zijn hebben wij een "Hoe maak ik een account aan" help file gemaakt,
download deze hier: Hoe maak ik een account aan ?  (pdf bestand

Deze site is revolutionair maar ik kom er niet helemaal uit. Hoe moet ik boeken, vind ik prijzen, kan ik de beschikbaarheid vinden? 
Om u van dienst te zijn hebben wij een "Hoe boek ik een reis" uitleg gemaakt,
download deze hier:
Hoe Boek Ik Een Reis(pdf bestand)
  

Krijg ik een boekings-bevestiging in de post? 
Neen, alle correspondentie verloopt op milieuvriendelijke wijze via internet.
Zo kunt u uw betalingsbewijs inzien in uw eigen webomgeving.
Log in, klik op 'Persoonlijke gegevens' zoek op alle data naar 'Eerdere bestellingen'.
U ziet nu uw #factuurnummer klik hier op en controleer de status ID. "Afgerond" betekent betaald.
U kunt nu dit formulier uitprinten maar nog milieuvriendelijker is om hem in uw telefoon te downloaden en aan de beheerder ter plaatse te laten zien.

En de routebeschrijving en reglementen dan?
Op de overzichtspagina van uw bestemming vind u zowel een map met de regels als een map waarin de route.

Ik kan de PDF niet openen? 
Heeft u geen PDF viewer download deze dan gratis hier "Adobe Reader"
 

Als ik er ondanks de help files niet uitkom wat dan?
 Mocht je alsnog problemen hebben met deze site stuur dan een mail of neem contact met ons op en bel Carp Connections +31 653739938

Wat als ik wil annuleren?
Conform onze leveringsvoorwaarden is het vanaf acht dagen na de boeking niet meer mogelijk de reis te annuleren. Hiertoe dient men minimaal een 'standaard annuleringsverzekering' af te sluiten. Dit is meestal ook de polis die in uw doorlopende reis en annuleringsverzekering zit. Deze dekt bij annulering om een twaalftal veelvoorkomende redenen.
Wilt u meer zekerheid dan zijn er veel maatschappijen die een 'All Risk Annuleringsverzekering' aanbieden. Informeer u goed en kies voor de juiste dekking. Deze dekt in nagenoeg alle overmachtgevallen buiten de schuld en vrije wil van de client om. Gesloten grenzen, negatief reisadvies enz. Deze dient dan logischerwijs wel te zijn afgesloten op een moment dat de bestemming veilig is en er geen negatief reisadvies geldt op het moment van boeken!
Voor veel All Risk Annuleringsverzekeringen geldt een eigen risico van 25%! Indien uw reisverzekeraar uw claim uitkeert en u ons daar de bevestiging van kunt overleggen, vullen wij dit verlies voor u aan en crediteren deze 25% als korting op een nieuw geboekte reis, deze verzekering dient dan wel te worden afgesloten zodra het negatief reisadvies weer is opgeheven, code geel en mits deze nieuwe reis valt voor het einde van het opvolgende seizoen.
Middels deze handelswijze laten wij de assuradeur beoordelen of uw reden tot annulering een geldige is of niet en kan er geen conflict ontstaan in de relatie tussen klant en reisaanbieder. Wij maken in deze geen onderscheid tussen de ene en andere klant. Het is uw eigen verantwoordelijkheid of u het risico verzekerd of het risico zelf neemt. Declareren bij Carpconnections, geld terug, dan wel vouchers ter compensatie van uw pech, vakanties 'omboeken', al deze oplossingen maken dat uw verzekeraar niet uitkeert. Immers zou u dan dubbel gecompenseerd worden voor uw gerief. Indien u advies wilt over welke verzekeraar, stuur dan een mail met "Welke all risk annuleringsverzekering adviseert u?" naar info@carpconnections.nl